پاسخ به شبهات فضای مجازی

پاسخ های کوتاه به آخرین شبهات فضای مجازی توسط حجت‌الاسلام دکتر قربانی مقدم

پاسخ های کوتاه به آخرین شبهات فضای مجازی توسط حجت‌الاسلام دکتر قربانی مقدم

پیوندهای روزانه

نود و هشت درصد امام‌زادگان در ایران

❌ شبهه ۹۳۷

اینکه قبر ده از اماما بیرون از ایران است اما قبر ۹۸ درصد امام‌زادگان تو ایران است، پیداست که اماما فرزندانشون را برای ادامه تحصیل به ایران می‌فرستادند!!

 

🆔 @Shobhe_ShenaSi

 

✅ پاسخ

✍ حجت‌الاسلام دکتر قربانی مقدم

 

🔹 اولاً اینطور نیست که ۹۸ درصد امام زاده‌ها ایران باشند، کافی است در خیابان های عراق کمی پرسه بزنید تا مشاهده بفرمایید امامزادگان ایران بیشتر است یا عراق؟ البته از افرادی که عقلشان از چشمشان تجاوز نمی‌کند انتظاری نیست که وقتی از واقعیات، اطلاع ندارند، مزه‌پرانی نکنند.

 

در سرزمین حجاز هم با اینکه قبر خود امامان را خراب کرده‌اند، و انتظار حرم داشتن امامزادگان نابجا است، با این حال، مکان دفن بسیاری از آنها معلوم است.

 

ثانیاً به دلیل دشمنی بنی‌امیه و بنی‌عباس با اهل بیت علیهم‌السلام از سویی و ارادت ایرانیان به خاندان عصمت و طهارت، نقاط مختلف ایران همواره ملجأ و پناه‌گاه سادات بوده است. مخصوصاً در زمان ولایتعهدی امام رضا علیه‌السلام، مهاجرت بسیاری از آنها به ایران شدت می‌گیرد و موجب کثرت امامزادگان در ایران می‌شود.

 

 

👈 پاسخ‌به‌شبهات‌فــجازی👇

https://eitaa.com/joinchat/1042808834C1d4becaa06

  • محمد قربانی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی